2012.04.28.

2012.06.10. 02:19

Debrecen, HNO3, Hanoi, Rákosi, Elvonós4es, PFA

Megint nyomtam a Hanoiban, végre Debrecenben játszott a Rákosi és a PFA is, ha már a múltkorin nem voltam. Elvonós4es-nek azt hiszem ez volt a 2. koncertje és az elsőt is láttam, szóval már kb tudtam mire számítsak, amúgy szokásos hno-s buli volt, kint bent gengelés, dumázgatás, néha koncert, ami megosztott azért pár társaságot, de le van szarva. A Hanoi király lehetett, az emberek nyomultak rá, mi voltunk amúgy az utolsók, szóval nem tudom miért ezzel kezdem, de mindegy, úgy is mondhatnám, hogy egy szokásos debreceni Hanoi koncert volt, bár aki ismeri a véleményem, tudja ez mit jelent :D. Szóval első volt az Elvonós. Tito hangját bírom, jól állna neki valami olyan "fulltime" banda, ilyen jó oldschool, mint pl a Cülo vagy a School jerks, egy olyanban el tudnám képzelni, amint egy bőrdzsekiben borogatja az embereket, közben meg ilyen zeke hangon ordibál. De szerintem ő nem pont az ilyesmit éli :(. Amúgy rájuk férne egy basszeros és akkor tényleg király lenne amit csinálnak, mert most valahogy ez jónak jó, de azért nincs az az érzésem tőle, hogy na most itt van egy zenekar és nyomják, hanem csak 2 csávó zenélget, de lehet ezt ők is ennyire veszik komolyan, ami valahol király. Utánuk a PFA jött, akiknek az új cuccaik nem nagyon jönnek be, főleg nem a jamelős kísérletezős kazi, na az fullra nem a világom, az Oar az már úgy ahogy bejön, vannak benne király témák, de azért reméltem, hogy azt fogják hinni 2009 van és csak a Yellow waterről meg a River of chaosról játszanak. Hát majdnem így is lett, még becsúszott egy kis Bridge, meg egy pár téma a God squats us all-ról is, de egyébként kurvakirály volt. Nem is buli szempontból, mert nem táncolt senki, de valahogy eszembe juttatta azt, amikor még 2010 elején láttam őket először és eljátszottak kb mindent a régi cuccaikról, volt a squatos, a rollinsos, a vegan pizzás, minden. Szóval tetszett. Aztán jött a Rákosi. Már vagy 3-szor láttam, de nem tudok vele persze soha betelni, annyira tökéletes az egész, a szövegek, Csoki előadásmódja, valahogy olyan vad az egész, hogy beszarok. Most is ilyen volt, nem tudom már mit játszottak mit nem, de arra emlékszem, hogy a végére rögtönöztek egy Exploited - Punks not dead-et, amit az első plojted lemez első száma és sok kedves emlék fűz hozzá, mert az volt az első punk kazim és arra fociztam állandóan a szobámban és még a mai napig végig tudnám légdobolni az egész albumot kb 10 évvel később. Persze aztán érthetetlen okokból megnövesztettem a hajam és a Children of bodom lett a kedvenc zenekarom egy időre. Az afterpartyról sikeresen hazamentem mint mindig, de egyszer már ott kéne maradnom, mert elég vad szokott lenni, úgy hallom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr404576115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása