2012.04.21.

2012.06.10. 01:48

 Budapest, Trafik, Hanoi, With open arms, Wasted struggle, Think again

Ez volt a 2. beugrásom a Hanoiba, igazából nem vártam túl sokat ettől a koncerttől, de azért nem lett rossz a végére. Komoróczi Zoli vitt minket Pestre a kocsijukkal és az úton a tök király zenéit nyomattuk végig, meg a szokásos fárasztás ment. Sasa is jött velünk, Oli meg alapból ott volt, így mentünk 5-en kocsival. Úgy emlékszem mi kezdtünk és.. elnyomtuk a számokat, el se rontottam azt hiszem. Aztán a Wasted struggle jött, akiket rövid időn belül harmadszor láttam már, azelőtt meg soha, úgyhogy őket is kilőttem egy időre, de az utolsó számuk még mindig hipergonosz és nagyon király a riffje. A Think againt se láttam soha életemben, aztán 2 hét alatt 3-szor. Most csak 1 gitáros volt, így nem ütött annyira és még 1 dolog. Azt figyeltem meg ez alatt a pár koncert alatt, hogy az énekes mind a 3-szor gyakorlatilag ugyanazt mondta a számok között, mintha ez valami beépített dolog lenne, ez nekem annyira nem jött be, dehát Ray Cappo is ezt csinálja, szóval így már ér. Persze Unbroken feldolgozás király volt. Ezután jöttek a németek. Nem tudom, hogy ez x-es banda-e, de ez volt a feloszlóturnéjuk. 5 csávó, kicsit néhol póz mozgásokkal, de amúgy hozták a szintet, tolták a nem rossz számaikat. Egyetlen baj volt vele, hogy egy idő után nagyon egyhangú lett. Szerintem nyomtak vagy háromnegyed órát, de a végefele már nagyon sok kezdett lenni. A basszeros meg annyira hevimetálba volt, hogy az hihetetlen. De ez már az én bajom, amúgy meg kb mindenki hazament róluk. Hoztak valami lp-t is, amit 300-ért adtak, valami válogatás volt, behúztunk párat, azt mondta az énekes, szórják ki amijük van, mert nem akarnak vele foglalkozni többet. Vége lett a koncertnek és kb léptünk is haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr874576102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása