2012.03.25.

2012.05.31. 22:32

Debrecen, HNO3, Hands off, Witch cult, Beartrap

Ezen a koncerten lett volna Antwar is, de időközben feloszlottak, úgyhogy 3 banda játszott csak, akiknek az össz játékidejük nem volt félóra. Ez volt az első szervezésem is amúgy. A Witch cult meg a Beartrap már októberben turnéztak volna, akkor is meg akartam csinálni, csak elég last minute-ben kezdték el csinálni, úgyhogy nagyon sok day off lett volna, úgy meg nem csinálták meg. Most tavasszal időben elkezdték szervezni és szerintem elég nagyot vállaltak, 2 hónapig nyomták szerte Európában. A magyar állomás ennek kb pont a közepén volt. A Hands off volt a support, legnyomtuk a koncertet gondolom ahogy szoktuk, sietni se kellett, ezért jó későn is kezdtük. Aztán 2. volt a Witch cult. Sokat nem tudok róla elmondani, azt nyomták, amit vártam, a nagylemezt. Az egész volt kb 10 perc, nekem rohadtul bejött amúgy. Az énekesnél volt egy utcatábla, amire valahogy rátett egy hangszedőt és a táblán pedig volt egy lánc, ezt ha megrázta, akkor elég érdekes zajt adott ki az egész. Jó gyors volt. Nem volt sok szünet, kb 2 perc, aztán kezdett is a Beartrap. Ezt talán kicsit elbaszták, mert Mike az énekes szerintem csak nekem mondta, hogy ez így lesz, ezért sokan annak rendje és módja szerint lemaradtak az egész koncertről, ami amúgy nagyon király volt, kb 7 percet játszottak és ez kb 15-16 számot takart, nagyon király volt. Hipergyorsan és hiperfeszesen tolták és még eközben is fel lehetett ismerni a számokat. Annyira megbaszott, hogy még bólogatni is elfelejtettem szerintem. Szóval full kevesen nézték meg, de ez őket se zavarta egyáltalán. Amúgy full csendes, szolid csávók voltak. Odaszabadult Mike a számítógéphez, onnantól végig blondie-t meg metallica-t hallgattunk.  felváltva. Végül nem is aludtak ott a teremben, hanem nem sokkal a koncert után elhúztak Pestre valami angol haverjukhoz, aki itt dolgozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr994558189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása