2012.05.30.

2012.07.14. 15:40

Budapest, Trafik, No regret fest

Na ezt a bulit legalább annyira vártam, mert mióta láttam a Survival első koncertjéről a videót, azóta majdnem akkora kedvencem lett a mai bandák között, mint a Minority unit. Aztán láttam hogy lesznek itthon, onnantól meg csak a napokat kellett számolni. Szerencsére ez a banda érdekelt innen több embert is, úgyhogy meg tudtunk tölteni egy kocsit és így nem kellett vonatozni. Engem 2 banda érdekelt természetesen a Survival volt az egyik, a másik pedig a Demonwomb, akiknek a demojuk elég kemény és elég gonosz volt, bár mióta láttam a koncertet azóta sokkal többet hallgattam, mint előtte:). Még a koncertek előtt elmentünk Budára a Hanoi pólókért, ahol pont belefutottunk a körúti dugóba. Az úton pedig Kóti Péter karaokezta a rádióban menő GnR és hasonló számokat. Aztán mentünk a Trafikhoz, ahol már volt sok ismerős. Első volt a Rough hands, akik azt hiszem valahogy bekuncsorogták magukat a koncertre, hogy ne legyen dayoff-juk, de ezt csak pletyi szinten hallottam, na mindegy, ők kezdtek. Nem volt rossz, de igazából nem nagyon maradt meg bennem a zenéjükről semmi. Tipikus mai banda. Nem tudom hogy ezután a Demonwomb, vagy a Last charge jött, de először a Last chargeról írok. Régebben nagyon nem jött be, a beatdown mindig is unszimpatikus volt nekem, kéz a kézben jár a felesleges keménykedéssel, amitől eléggé undorom van, ez a banda meg tökéletesen szemléltette ezt. Aztán elment az egyik énekesük asszem, meg lettek új tagok, pontosan nem tudom, régebben olvastam ezt és többen mondták is, hogy ez nem ugyanaz, meg hogy megújultak stb. Hát szerintem kurvára nem. Legalábbis én nem vettem észre semmi különbséget, többet tuti nem fogom élőben megnézni. Karate kölykök, sok póz meg minden, fujj. A Demonwombért viszont lehet le fogok menni augusztusban még a Balatonra is, mert ők rohadtul odatették magukat. Intronak nem a demon lévő introt nyomták úgy emlékszem, hanem valami újat, de az is ütött. Amúgy eltolták a demos számokat, meg még pár újat is, gondolom az új 7"-en rajta lesznek. Fullra visszaadták azt a hangulatot, amire számítottam tőlük, 1-2 résznél itt már mosholt az egész terem, talán odahaza se nyomják így rájuk az emberek, szóval ez király volt nagyon. Ez után jött a másik banda aki a Rough hands-el jött, az Up river. Ezek a srácok már elég modern hangzású zenéket nyomtak, nem igazán jött be, volt benne egy adag posthc íz is, de lehet már erre se emlékszem jól, na mind1, engem nem talált be annyira, de lehet azért se, mert már vártam nagyon a Survivalt. Na végül jöttek ők is, elkezdtek pakolni, már kész volt minden, látszott az embereken, hogy a mosh zoknijukban jöttek ma. Aztán a Survival elkezdte játszani intro előtti intronak a Judge - Take me away-t, amit már rég fel akarok dolgozni valami zenekarral, erre ők elnyomják, beszartam, de ekkor még mindenki állt. Aztán felcsendült az introban a 4 beütés és onnan vége volt mindenkinek. A szettjük a demos számokból, meg a még felvett 2 számból állt. Tolta rájuk mindenki. Szokásuk, hogy néha 1-1 versszakra odaadják a mikrofont a haverjaiknak, ez is megvolt. Utolsó bandaként jött a Broken teeth, ami engem sose érdekelt igazán, de azért csak megnéztem. Sajnos ebben is volt egy kevés beatdown téma, ami elrontotta nekem, egyébként meg nyomták rendesen, klasszikus mai táff banda, de a beatdownt leszámítva nem volt rossz. Erre is táncoltak az emberek, volt 1-2 karatézós hülyegyerek is, de szerencsére csak ritkán vették elő a körbepörgőket. Koncert után egyből léptünk haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr694656555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása