2012.04.07.

2012.05.31. 23:28

Pécs, , Zion, Deerheart fest, Level up, Think again, Cvlt of grace, Black hourglass, Piss crystals, Furitive forest, Deer in the headlights

Pécsen sem voltam még soha, de szerintem még a dunántúli tájat se néztem meg soha ilyen jól, mint most. Jó sokat autókáztunk, de megérte, mert a Dunántúl nagyon király hely nekem alföldi suttyónak. Rájöttem, hogy itt a telepen a domb az igazából messze van attól, hogy domb legyen. Pécsre megérkeztünk, vettünk 100 forintos kukit meg fagyit és a kocsinál kajáltunk megint. Aztán bementünk a helyre, ott volt már jó sok ismerős és egész sok ember eljött úgy egyébként is a koncertre. Az út átellenes oldalán egy templom volt és éppen láttunk egy gyertás embersort énekelve bemenni. Egyszerre volt vicces meg félelmetes. Ez volt amúgy a hely utolsó koncertje, mert állítólag bezárt. Kár érte, mert amúgy tetszett. Volt valami banda, amiről lemaradtunk, aztán volt Piss crystals. Ugyanúgy játszottak, mint mindig, bár most a Plan beer basszerosa nyomta benne. Volt Anarchista terrorista kb fele tempóval játszva. Amint felismertem végig vigyorogtam. Aztán mi is játszottunk. Nem tudom mennyire eszik ott az ilyesmit az emberek, de mi elnyomtuk a számainkat. Először játszottuk a United side feldolgozást. Aztán Volt a Think again, amit először láttam akkor. Kétes érzésekkel álltam hozzá, de egyébként elég prosztó hangzása volt ennek a bandának jó értelemben véve. Játszották a kedvenc Unbroken számomat. A Cult of grace és a Black hourglass is játszott. Jó srácok, erről a koncertek előtt után megbizonyosodtam, de a zenéjüket nem élem lemezen sem és élőben sem igazán. Volt még ilyen slam poetry dolog, ami szép és jó, jókat mondtak a srácok, de olyan ez nekem mint a mai magyar rap. A külföldi bandákat sajna már meg se tudtuk nézni, mert Gabinak másnap valami dolga volt, úgyhogy kb fél 11 fele le is léptünk, aztán így is 7-re értem haza.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr234558268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása