2012.04.13.

2012.06.05. 12:06

Budapest, Dürer, Save the gorilla

Ez a  koncert 2 okból is nagyon különleges volt, egyrészt ez volt a magyar punkélet eddigi legnagyszabásúbb segélybulija, ami mondjuk adott egy ilyen szomorú ízt az egésznek, másrészt viszont nagyon király bandák játszottak, arról a 2-ről nem is beszélve...
5-en mentünk fel kocsival Pestre és már az első bandára is odaértünk, ami kb 7 fele kezdett úgy emlékszem. Ők voltak a Wolf shaped clouds, akiket már sokszor láttam, de most volt a legkirályabb. Furcsán állt nekik a nagy színpad, kicsit olyan volt, mintha ezt ők ott helyben is tudnák, de viszont a koncertjük királyul szólt, kihallottam minden hangszert és így rohadtul tetszett, végén megint nyomták azt a számot, ami majd az új lemezükön lesz. A következő banda amit láttam azt hiszem a Dance or die volt, ők megint hozták a szokásost, de semmi extra, kb a felét le is késtem, mert mindenféle ismerőssel beszélgettem(amúgy mennyire király hogy állítólag majdnem 900 FIZETŐ volt, plusz vagy 20 zenekar tagjai, szóval ott volt az egész magyar színtér, volt kivel dumálni). A kisteremben mindeközben valami metálbuli ment, szóval megint megkaptam a tinirokker dózisom egy időre. Ezek után kihagytam a Poulsunk koncertjét, aztán a New seed 55-ba néztem bele, ez ilyen elég egyszerű témákból felépített punkos rockabillys cucc volt, de mégse psycho. Láttam még a Crippled fox-ot is, amit én még sosem láttam, pedig megvan már az összes lemezük. Fent van róluk az egész koncert youtuben, meg lehet nézni, nekem bejött, bár persze ez a dürer nagyterem ez úgy az igazi szerintem, ha meg van tömve, és most még azért elég nagy félkör volt, de a koncert nagyon zsír volt. A Motivation utolsó koncertje is ezen az estén volt. Lekéstem az első számukat, ezért kicsit szomorú vagyok, de ne gáz. KisG hangját én nagyon bírom, picit nyúlja Cyco Miko-t, de csak pont annyira amennyire kell, meg a Uniform choice-t is biztos nagyon bírja. Játszottak is Uniform choice-t (mint mindig), illetve a végén nyomtak még egy BB - Attitude-t is. Amúgy mindent eljátszottak, amit tőlük bárki hallani is akarhat(in your hands, free, fake friends, dark days stb). SZóval kár ezért a bandáért, az új lemezük is tetszik, szerintem még nyomhatták volna. Volt Wasted struggle is, amit mostanában láttam párszor, de nem bántam, van pár nagyon eltalált témájuk, az a szám amit utoljára szoktak játszani, az meg kurvajó riffre épül, fullra átjön belőle az a sötét hangulat. A Semmi komoly utolsó koncertje is itt volt, pedig ők már nem valami aktív banda, de úgy tudom itt oszlottak fel igazán, kb mint a Hátsó szándék esete. Én őket sose éltem és a számaik közül is kb 2-t ismertem fel, de azért ügyesek voltak, meg jó volt látni, hogy az emberek beindultak rá. Itt már azért elég sokan voltak, színpad előtt már tömeg volt. Aztán ők is befejezték és feloszlottak. Ezután jött a HoldxTrue reunion. Sok embernek ez a banda jelentette itthon a hardcore-t, illetve ha nem is ez, de tuti pár száz ember miattuk ismerte meg ezt az egészet, plusz még az sxe vonatkozásról nem is beszélve, szóval az egyik legjelentősebb magyar hc banda reunionja volt ez, akiket amúgy ha csak a zenéjüket nézem, nem pont az én zenémet tolják, de azért bírtam ezt a zenekart eléggé. Első számuk a szokásos Floorpunch - Not for me volt, utána jött még egy néhány saját, nem szemezgetek, de az utolsó az Ugyanaz a cél volt(ki gondolta volna), mindenki a színpadon, mindenki énekel, király volt. Amúgy a hangzás full szar volt, énekből alig jött kifele valami, gitárok összevissza szóltak, el is volt hangolódva az egyik és sajna hallatszott is rendesen, de szerintem ott ez kevés embert érdekelt. Majd ez után jött az a banda akit én személy szerint legjobban vártam, a Nesze reunion koncertje. Ők az a klasszikus eset, amit szarráhallgatsz időről időre előveszed és mindig napokon keresztül nyomatod és minden szövegük ott megy a fejedben. Aztán ez a banda játszott most. Nem tudom mennyit nyomtak, azt tudom, hogy az összes kedvenc számom elnyomták. Persze végig katarzis. Holnap alatt mindenki megint a színpadon, végig tánc, fullra megtelt a nagyterem amúgy, mindenkinek szarrá izzadt a pólója, ahogy kell. Totál egyértelműen év koncertje volt(azóta akad rá egy jelentkező). Mikor ennek vége lett, sokáig nem voltam bent a koncerten, kint beszélgettünk, meg újraéledtünk. A Hellfreaks-be már belenéztem, mert kb születése óta követtem a bandát, de még sose láttam, hát annyira fénykoromban se volt a világom a zenéjük, de nem volt rossz. Utolsó 2 banda volt a Fuseism és a Think again. Nem tudom melyik volt előbb vagy utóbb, mind2-t megnéztem és mind2-től azt kaptam amit vártam. Fuseismnek egész jól állt a nagy színpad, jól is játszottak, a Think again meg nyomta megint az Unbroken feldolgozást, amivel nem lehet hibázni. Ez után léptem is, mert már volt vagy 1 óra és Bori megengedte hogy ott aludjak nála, úgyhogy mentem oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr64566641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása