2012.01.27.

2012.01.29. 15:51

Győr, Shadow, Another way, Level up, Borkai, Fuck like bunnies

Győrbe mentünk a Level up-pal, ahol még sosem jártam, úgyhogy érdekesnek ígérkezett mindenképp, már az odaút is kalandos volt, Picsát énekeltünk a vonaton és hasonlók, aztán Szolnokon csatlakoztunk Gabihoz és mentünk a tovább a 4-esen a sok idióta sofőr között. Pesten felvettük Sándorékat és a következő megálló már Győr volt. Megtaláltuk a helyet, de nem nagyon tudtuk, hogy jó helyen vagyunk-e, én legalábbis rég kaptam ekkora rokker dózist, még lenyalt hajú emós rokker is volt(!). Aztán ahogy ácsorogtunk a lépcsőn, Sándort le is osztotta egy rokker lány, hogy útban van, úgyhogy inkább kimentünk a kocsiba kajálni. Mint kiderült a Borkait lekéstük, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. A Fucklikebunnies-t szintén... Ezután jöttünk mi, szerencsére kölcsönadtak nekünk cuccokat, úgyhogy volt min játszanunk, nagyjából belőttük az erősítőket, aztán meg játszottunk. A hely nagyon kicsi volt, semmi tér nem volt mozgásra, Sándor szerencsére most nem borítótta fel a mikrofonállványt, bár azért közel volt egyszer-kétszer. Amúgy lenyomtuk a számokat, jól is szólt szerintem, nem is rontottuk el nagyon, hogy kinek mennyire tetszett, az már nem az én dolgom. Lényeg, hogy utolsó banda volt az Another way. Sajnos basszeros nélkül nyomták, én azt hallottam, lebetegedett, úgyhogy meg tudom érteni, de ha jól láttam, akkor a gitárt 2 cuccra is rátették, így azért elég vastag hangzást tudtak csinálni. Most minden jól szólt, bár én eléggé oldalról hallottam, de jól ki lehetett venni a gitártémákat is, meg a dob is faszán szólt. Tetszett, hogy Máté poénra vette az egészet és pörgött végig, aztán bejött előre egy nagymagyar pólóban lévő csávó, motoroskesztyűben és az alkarjára rá volt tetoválva hogy "rambo". Persze Máté egyből nyomta a szájába a mikrofont, a hülye meg csak ordított, jót röhögtem. Aztán az utolsó számot, valami nőnek címezte, aki levette a pulóverét és pörgette a feje fölött, meg négykézláb mászott rá Mátéra, nagyon szánalmasan nézett ki, de mégis röhögtem ezen is. Biztos nem maradt üres lyuk rajta reggelre :(. Az egész buli kb 10-re véget is ért, mi pedig indultunk haza. A visszaútból nem sok maradt meg, csak hogy elég érdekes témákról ment a szöveg és született 1-2 új szállóige is. Aztán végül elértünk Szolnokra, ahol Gabi megetetett, aztán meg kivitt az vonatállomásra, szóval ki volt nyalva a popóm. Végül kb 7-re értem haza. Összességében utaztunk több mint 10 órát, de full megérte. 
Képek is készültek, csak nem tudom normálisan belinkelni...

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr543968602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása