2012.01.13.

2012.01.29. 15:06

Debrecen, Rocktanya, Another way, Antwar, Hanoi, Hands off

Az év első koncertje és végre újra eljött ide az Another way. A Rocktanyában volt a buli, ahol már voltam koncerten, de még sosem játszottam itt. Igazából remélem, hogy többet nem is fogok. Az Antwar volt az első, örömmel láttam, hogy végre van basszerosuk. Jobban szóltak így és most örültem annak, hogy a gitár nem egy zajmassza volt, mert így hogy hallottam a témákat élvezhető volt a koncertjük, bár van benne még pár rész ami nem tetszik, de lehet hogy azért ilyen, mert zenéltek még együtt túl sokat ( bár akkor magunkról mit mondhatnék). Szóval ez így tök király volt, még mindig a lassabb részeik viszik a pálmát és talán ének terén lehetne valamit változtatni, de nem kritizálok, mert nem tudok jobbat mondani. Utánuk jöttünk mi, de kitaláltuk hogy még várunk kicsit, erre valami csávó elkezdett a mikrofonba beszélni hogy a következő zenekar tagjai jöjjenek ide, aztán meg elkezdtek ott szakérteni, hogy milyen mikrofonokat hoztunk, meg hogy hogy állítsam be az erősítőmet, meg hogy vegyem le a hangot, meg kb mindenbe bele akartak szólni, kurvára idegesítő volt, gondolom azt hitték, minden zenekarnak úgy kell szólni mint az ossiannak. Na végül csak kész lettünk aztán elkezdtük. Nem rontottuk el sehol igazán, csak nagyon gerjedtek a mikrofonok, úgyhogy szerintem ezt csak az ilyen feedback fétissel rendelkezők élvezték volna igazán. Játszottunk végre új számot is, ilyen se volt kb április óta. Minket követett az Another way, akik nagyon faszán tolták, mint mindig, csak persze náluk is gerjedt minden, úgyhogy az egyik ottani ember kb minden szám közben odament állítgatni, a végefele már nem is próbálta Máté leállítani hogy hagyja a faszba. Szóval királyak voltak, csak sajnos nehezen lehetett egyáltalán felismerni a számokat. Végül jött a Hanoi, ugyanez a probléma volt náluk is, de azért szerintem nem voltak szarok ők sem, volt egy kis minimális mozgás is, de aztán bejött a tulaj hogy nem szeretne mentőt hívni, úgyhogy ezt a lökdösődést fejezzük be. Király. A múltkori koncertnél még egész szimpatikus volt a hely leszámítva a mindenféle fajtájú rokkert (mondjuk mégis csak Rocktanya), de most megutáltam eléggé. Ez után még visszapakoltunk a próbaterembe, ahonnan én már mentem hazafele, pedig azt hallottam, volt még egy kis bulizás.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr493968247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása