2012.06.23.

2012.07.15. 03:14

Békéscsaba, Open doors bar, Level up, Hanoi, CET, Another way

Ezt a koncertet a mai napig nem tudom ki szervezte, de végülis mindegy. Mikor odaértünk a CET-es srácok már ott voltak, ők igazítottak minket útba, hogy mi merre. Ők voltak az elsők ezen az estén. Hát ők egy metal banda, nem nagyon jött be igazából, ez fullra nem az én zeném, de egyébként volt egy kevés téma, amit tetszett benne, mert rendes csávók voltak, jó volt a hozzáállásuk, szóval azért nem para. 3/4-énél kijöttem dumálni. Következett a Hanoi, most nyomtam velük utoljára, egész jó volt, van a zenéjükben 1-2 rész, amit lenyúlnék :). Aztán a Level up-pal következtünk. Most szerintem jók voltunk, de ezen felül semmi extra. Ez elmondható kb az egész estéről. A közönség a vidéki vegyesfelvágott, félkör stb. Utolsónak nyomta az Another way. Ők mindig királyak, ha a jó a hangzás akkor még királyabbak. Itt most oké volt. Nyomtak új számokat is az új lemezről, amire most oda tudtam figyelni és azt kell mondjam várom hogy kész legyen már. Ezen felül az első lemezről is játszottak 2-t is, aminek nagyon örültem. Máté hozta a formáját itt is. A legjobb pedig az volt, hogy a kispolgári bejelentés miatt érkező rendőrök pont az utolsó zenekar utolsó számánál toppantak be a terembe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr134657298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása