2012.02.18.

2012.05.31. 22:02

Eger, Egrix, Hanoi, Hold on through all, A strength within, Tisztán a cél felé

Ez a koncert 2 dolog miatt emlékezetes, az egyik az az, hogy ekkor ugrottam be először a Hanoiba, a másikra később fény derül. Kocsival mentünk Debrecenből, én és a Hanoi. Megérkeztünk a helyre, nem is nagyon csináltunk semmit úgy emlékszem. Első talán a HOTA volt. Alulértékelt banda, nyitottak egy Wrongside - Feelin gooddal, ami már alapból bazmeg kategória, de azon kívül a saját számaik is királyul szólaltak meg és még Judgeot is nyomtak. Ennek ellenére kb 10 ember nézte őket, szegény énekesnek szar lehet, hogy úgy nyomja, hogy kilát az ajtón. Utánuk jöttünk mi, sehol nem basztam el, csak ahol hallhatta valaki, úgyhogy tökéletes volt. Utánunk a TACF, rájuk se voltak valami kíváncsiak úgy emlékszem, a singalongoló repper megmaradt, az a fej amit vágott miközben énekelt még ma is megröhögtet, de amúgy semmi extra nem történt, azt hiszem nálam már végleg kifulladt, elfáradt az a banda is. Végül a főbanda jött, meghallgattam pár számukat a koncert előtt, de arra se emlékeztem, hogy tetszett vagy nem. Rájuk legalább bejött a nép. Most hirtelen nem tudom eldönteni a sok vicces egri tánc közül, hogy erre a koncertre épp mely alakok nyomták, de arra emlékszem hogy nevettünk. A zenekar jó volt amúgy, megfogott, tetszett, meg is vettem a lemezüket 800 forintért, és még kaptam is hozzá eztazt. Amúgy jó arcoknak is tűntek. Azt már nem tudom, mikor toltuk haza a biciklit, de jó későn kerültünk ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr374558122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása