2012.04.14.

2012.06.05. 12:19

Budapest, Óbudai terem, Hands off, Hanoi, Tekken, Alldead, Great lakes, Piss crystals

Nagyon korán odaértünk a helyre és Tomikával kakiltunk egy jót ott a próbateremben, ekkor épp ott próbált az Alldead. Amikor a múltkor itt játszottunk, akkor is tolták, akkor még picit szétesettnek tűnt, valószínű, mert az volt az első koncertjük. Aztán szépen elkezdtek szállingózni az emberek, jött a sok ismerős, röpködtek a szar poénok, egymás basztatása, szóval a szokásos. Első banda azt hiszem az Alldead volt. Nem nyomták rosszul, bár azért voltak érdekes részek, nyomtak egy Germs feldolgozást is! Aztán jött szerintem a Great lakes, amit a múltkor láttam, úgyhogy most beszélgettem kint. Aztán a Tekken-t már megnéztem, nekik is ez utolsó koncert volt(?). Pedig ez a banda se volt valami régi. Az énekes elég mániákus volt, a zenéjük meg full összevissza, nem jött be, nagyon pontatlan volt benne minden, azért pánk ide vagy oda, a beleszarásnak van határa nálam, na mindegy. Azt hiszem ekkor jöttünk mi, mert Marci szokás szerint kiharcolta, hogy korán játszunk, mert menni akart haza :D. Nem tudom milyen volt, eltoltuk és kész. Volt még Piss crystals is, akik szerintem most egész jók voltak, persze 88as csoport most is volt, egy páran azért örültünk neki. Utolsó volt a Hanoi, akiket szerintem nem néztek meg valami sokan, de minimális buli azért volt rájuk, jól nyomták amúgy, én a színpad szélétől néztem. Külön meglepetés ért, mikor megláttam Áront, akivel felvettük a Hands off lemezt, tökre megörültem neki, mert ritkán látom és végképp nem hittem volna, hogy majd itt fogunk találkozni. Ezután még kicsit bandáztunk kint, aztán léptünk hazafele, mert nekem még a 4-esen haza kellett vezetni..

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr904566670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása