2012.01.28.

2012.01.29. 17:03

 Debrecen, Unplugged, This is bihar,  Wolf shaped clouds, Idea implant, Rosszcsont, Szükségállapot, Téveszme, Hanoi

Na ez még nagyon friss, mert tegnap este volt, úgyhogy mindenre emlékszem. Mindenféle zenekar volt, jórészt gondolom azért, mert ez ugye Szasza búcsúztató volt és ezért mindenféle ismerősöket összehívtak erre a koncertre a szervező srácok. Meg is érződött, hogy volt minden, mert rengeteg ember eljött. Idáig minden koncerten sajnáltam, hogy kevesen vannak, de ezen a koncerten annyi torz arcot láttam, hogy mostmár azt mondom, inkább legyenek kevesen, de azok tudják, mit néznek meg. Bár az Unpluggedban kevés ember nagyon hülyén nézne ki, ugyanis átépítették és a terasz részt is hozzácsapták a teremhez, így mostmár tényleg kurvanagy lett. A Wolf shaped clouds kezdett, ami nekem néha tetszik, néha nem, de most meg tudott fogni abszolut, csak a végén kúrtam fel kicsit magam, hogy amikor elég halkan játszottak, akkor a háttérben valami faszok röhögtek és jobban hallatszott az mint a zene, na mindegy. Bíró Marci egy pedig mániákus tömeggyilkos. Az Idea implant alatt végig azon gondolkoztam, hogy ez egy kicsit erős váltás a WSC után, meg azon, hogy az apple boy vajon csekkolja-e a facebookot számok közben. Az ő zenéjük sajna minden ami én nem, de volt nekik is közönségük. A Rosszcsont se tetszett, túl jófejek voltak, túlságosan vissza akartak jönni az utolsó szám után, túl sokat szólóztak, kb minden szövegükben benne volt a popsi szó. Nyomtak egy NOFX blokkot, amit amúgy ügyesen eljátszottak, meg még az tetszett, hogy páran nyomták a slamdance-t ezerrel. Szükségállapot következett, akikkel nekem semmi bajom, egyszerűen csak nem az én zeném, nem is igazán emlékszem rá, bent beszélgettem, ők meg játszották a számaikat, amúgy vannak benne nekem tetsző részek, de a dallamos énekhez már túl kemény zenét tolnak szerintem. Őket a Téveszme követte, akik királyak, aláírom, pedig ők se az én stílusomban nyomulnak. Rajtuk voltak a legtöbben, ment mindenféle mozgás, kapkodtak a mikrofonért, volt 2 szám a 3 számos ep-ről is, amihez engem kedves emlékek fűznek, meg róluk tudom, hogy jó arcok, úgy állnak hozzá a zenéléshez, ahogy szerintem kell és ez már alapból nagyot lendít. Utolsó zenekar a Hanoi volt, csalódottan láttam, hogy eléggé megfogyatkoztak az emberek, bár talán a közepe fele visszajöttek, de elöl álltam, úgyhogy ezt annyira nem láttam. Úgy játszottak, ahogy szoktak, volt valami annyira új szám, amit még sose hallottam, kicsit a régebbi számaikra emlékeztetett. Az emberek azért itt is mozogtak, bár a debreceni közönséggel még mindig az a bajom, hogy nekik a koncert élvezete főképp abból áll, hógy fejmagasságban bokszolnak. Peti bácsi egy kicsit már részeg volt, úgyhogy néha akadt a nyelve a számok között, Oli meg 1-2 résznél szerintem lassabban játszott, de azért nem volt rossz. A koncert végén pedig összeállt Kisgeri, Csepp, Nándi, Kóti meg Szabóka és elnyomták a Bro hymn-t Szaszának, amit azért nem lehetett nem énekelni. Elég nagy borulások voltak rá. Ezután még Tamással elmentünk kajálni, aztán léptünk haza.

Szerző: ohó

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr113969990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

10InchHero 2012.01.29. 17:40:43

Szükség és Téveszme atom volt, de a Hanoi nekem nem adta így élőben. Viszont vicces volt Szabóka stage-diving failja (majdnem rámesett xD)
Ja Rosszcsonton meg jókat röhögtem a beszólásaikon, bár a számaikat nem ismerem. Alapvetően egy jó koncert volt, megért 500 JMF-t :D
süti beállítások módosítása