2012.04.04.

2012.05.31. 22:35

 Budapest, Szabad az Á, Hands off, Great lakes, The shining, Sectarian violence

Ezt a koncertet xViktorx szervezte és már vártam, mert a Sectarian violence király banda nagyon. Az első a Great lakes volt, aminek már nem ez a neve, de most az mindegy. Azt hallottam mindig erről a bandáról, hogy olyan, mint a formyfriends, csak összeszedettebb, hát tényleg kb ez a helyzet. Amúgy ez sem az én zeném, de azért elhallgattam. Utánuk mi következtünk, gondolom szokásos, itt már 2 új számot is játszottunk, én bírom őket, ennyi a lényeg. A holland The shining-ot is meghallgattam párszor a koncert előtt és ez alapján kíváncsian vártam. Hát elég király volt összességében azt kell mondanom, hogy Andriska szavaival éljek: "hát olyan tresses volt". Amúgy meg nagyon király volt, kár hogy senki se tolta rá a thrashmosh-t, az énekes olyan arcokat vágott, mintha a feje helyén egy koponya lenne bandanával és fullra átélte ezt. A csizmája nagyon király volt, számok közben meg üvegből ivott whiskeyt. A gitáros szintén totál 80-as évek, farmermellény, felvarrók, kb ilyen nike skyforce cipő, jackson gitár, tényleg úgy nézett ki, mintha 86-ban nyomta volna a DRI előtt is. A zenéjük a klasszikus thrash volt, jó kis húzós középtempókkal és olyan gyors részekkel, amit ilyen bandából mindenki kinéz. Egy dolgot tudok kifogásolni, hogy a gyors részeiknél mindig full ugyanaz a tempó volt, kicsit már olyan volt néha, mintha ugyanazt a számot nyomnák újra. Végül jött a SxV. Ők is érdekes banda, svéd, angol, amcsi tagokkal. Mióta kijött a kislemezük, sokszor meghallgattam. Elég oldschool, jó kis breakdownokkal, olyan igazi mosh részekkel. Nyomultak is rá az emberek, király volt a hangulat. Az egyik srác, aki velük jött, bohócjelmezben nyomta, konfettit is szórt meg minden. Játszották az SSD-től a Glue-t, illetve a végén tagokat cseréltek, bejött a merches srác is és toltak egy xchorusx számot. Összességében nagyon király volt. Ja meg olyan distrót hoztak, hogy leesett az állunk, nagyon zsír lemezek voltak, el tudtam volna költeni vagy 100 ezer forintot, na mindegy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr374558193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása