2012.03.16.

2012.05.31. 21:46

Debrecen, HNO3, Elvonós4es, Fuseism, Románia, Lömbihead

Ezt a koncertet Brigi szervezte, ez is a hno-ban volt, mint manapság minden Debrecenben. Első volt az Elvonós4es debütje, nem volt rossz, ilyen MotörheadxRamones szerű valami, komolytalan szövegekkel, egynek elment. Ez után jött a Fuseism meg a Románia, sorrendre nem emlékszem. A Fuseism az nem volt rossz, elment alattuk többször is az áram és ugye csak a dob szólt, de ő nem hagyta abba a játékot és még egy ideig mindenki táncolt arra is ahogy ő nyomta magában, az tetszett. A Romániának akkor jött ki a lemeze kicsivel a koncert előtt. Meghallgattam, nem igazán fogott meg, aztán koncerten meg kilóra megvettek. Magamból nézném ki utoljára, hogy ilyet szeret, de nagyon bejött valamiért és azóta is szoktam néha hallgatni. JAJ majdnem elfelejtettem, hogy volt Piss crystals is, valami hiperrövid szettel, sok zajjal és rudimentary peni - media person feldolgozással, bejött. Utolsó volt a Lömbihead, ami egyes körökben legendás, egyes körökben meg nem, hát nálam se lesz az. Szerintem semmi extra nem volt benne, bár én a sex pistolst se szeretem. Amúgy buliztak rá a Pestről jött srácok rendesen. Ez volt az utolsó előtti koncertjük, az utolsó meg másnap volt Pesten. Hno-ban persze szokás szerintn buli volt, én meg szokás szerint inkább hazakeróztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr414558083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása