2012.02.10-11.

2012.04.05. 23:09

 Budapest, Trafik, Level up, Daydream, Wrong answer, Kingdom

Ez volt az első No regret-es srácok által szervezett koncert amin voltam és ráadásul játszottunk is rajta úgyhogy vártam. Már felmentünk Pestre kora délután, úgyhogy még nyomtunk a Revolverben egy gyors próbát, meg gitárfejet is bérelnünk kellett sajnos, mivel a külföldiek érthető okból nem adták oda, vonaton felhozni meg elég cinkes lett volna. Szóval így indultunk a Trafikba. Mikor leértünk a szervező srácokon meg 1-2 haverjukon kívül nem nagyon volt még ott senki. Lepakoltunk, ettünk egy kicsit, aztán meg dumálgattunk, míg végül kezdtek jönni az emberek. Nem emlékszem mikor volt kezdés, elsők persze mi voltunk. 3-an basszus nélkül nem lehet összehozni jó koncertet olyan számokkal, amikben basszuskiállások vannak, de valahogy megpróbáltuk, persze Gabival királyabb lett volna, de ő még lábadozott. 2. banda volt a Daydream, akik még nemrég álltak össze tudomásom szerint és Csehországból jöttek. Keményebb zenét nyomtak, de jó sok oktávolással, de valahogy mégis volt benne valami oldschool. Annyira nem jött be amúgy, az énekes srác kicsit megjátszós volt szerintem, számok közben csak makogott, néha tök ellentmondásos dolgokat (bár arra nem emlékszem konkrétan, de tudom hogy ott húztuk a szánkat). Utolsó számuk a No spiritual surrender volt. Azon lett minimális mozgás, de amúgy mindenki állt. Ők amúgy rajzolták az x-et. Ez után jött az este lényege, először a Wrong answer. Őket eddigre már szarrá hallgattam, ezért minden számukat ismertem. Persze a World is empty-vel kezdtek, egyből ment a side2side, mondjuk én most csak álltam, megint. Utolsó szám volt a Chance, amúgy királyul tolták. Hangosítás egyesek szerint szar volt, tényleg a basszus nagyon hangos volt, de szerintem ha ismered a számokat amit hallasz és felismered őket, akkor lehet szar is, élvezni fogod. Utolsónak jött a Kingdom, ők is x-es banda, már ötödször játszottak Magyarországon, de én csak először láttam, mivel nem igazán élem. Koncerten viszont nagyon fasza volt, az énekes lány jól nyomta, és a számok között is jó dolgokat mondott. Toltak feldolgozásokat is, volt Descendents, One king down, meg a Minor threat-től a Straight edge. Buli után léptünk Sacáékhoz, mert voltak olyan rendesek, hogy náluk aludhattam.

Videók: 

https://www.youtube.com/watch?v=9GLFI7rwLSE

https://www.youtube.com/watch?v=3TuV2zyjc0M&feature=relmfu

Másnap, ugyanott, WSC, Wasted struggle, Hierophant, Deafheaven

Erre a bulira se jöttem volna, hogyha nincs az előző nap, de így már hülye lettem volna nem menni. Sándorék nem jöttek erre a bulira, úgyhogy életemben először Pesten tömegközlekedtem úgy hogy kétszer is át kellett szállni. De sikerült 0 jeggyel megcsinálni és oda is találtam. Egyből a bejáratnál találkoztam Beretka Ádival, szóval már nem is voltam annyira elveszve. Fullra nem emlékszem mit csináltunk, csak arra, hogy a külföldiek lent cigiztek, biztos náluk ez még legál szokás, de engem zavart. Aztán első volt a WSC, ők tudnak jók is, meg olyan átlagosak lenni, ez most inkább olyan átlagos volt, de lehet azért mert nem hallottam rendesen. Amúgy már őket is sokan megnézték, kezdett nőni a hipszter/négyzetméter arány. A Waster struggle-t először láttam, de nem igazán jött be, nem mintha szar lenne, csak nem az én zeném. Az utolsó számuk előtt elszállt a gitárfej is :(. De Máté azt mondta remélhetőleg nem nagy a gáz vele. Következő banda az olasz Hierophant volt. Ők ilyen sötétebb neocrustot toltak. Na ez nem tetszett. Vagyis voltak benne jó részek, de aztán megint elkezdtek vergődni és aztán ez elrontotta megint. Az énekes verte a fejét a mikrofonnal, meg forgatták a szemüket állandóan, mintha fizikailag szenvednének attól, amit játszanak. Nekem is fájt egy idő után. De vége lett ennek is és jöhetett a Deafheaven, akikre szerintem mindenki várt. Ők királyul tolták, bár egy minimális póz volt ebben is szerintem, de mondjuk úgy, hogy nekik elnéztem és ha becsuktam a szemem akkor nagyon király volt. Toltak 3 számot a nagylemezről és ennyi volt. Később olvastam, hogy emberek siránkoztak, hogy csak félórát toltak. Remélem egy nap hozzászoknak ehhez. Behúztam a lemezüket is, szép piros. Aztán vissza Sacáékhoz, mert megint ott aludtam és még el is láttak minden finom kajával. Reggel jöttem hazafele. 

https://www.youtube.com/watch?v=FJcY-fg3o-Q

A Trafikról meg annyit, hogy tök király hely, a hangosító csávó már magában megérte a pénzét, de még értette is a dolgát :). 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr724366642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása