2011.11.20.

2011.12.24. 00:47

Budapest, Szabad az Á, Level up, Minust tree, Go back home

Egyedül mentem fel Szolnokra, onnan Gabi barátnőjének a tesójáékhoz ültem át a kocsiba és indultunk is Pestre. Eredetileg játszott volna a New dead project, de lebetegedtek, úgyhogy nem tudtak jönni sajnos. Még a koncert előtt próbáltunk egy gyorsat a Revolverben és utána mentünk a Szabad az Á-ba majdnem végig gyalog, de legalább láttam éjszaka a Gellért-hegyet, meg egy nőt, ahogy 15 percig próbál kiparkolni, a végén már csak előre hátra ment, könnyesre röhögtük magunkat rajta. A helyre mikor odaértünk, már Máté meg az olaszok is ott voltak és egyből meglepődtem azon, hogy az olasz zenekarban 4 emberből 3-nak bajusza volt, meg makkos cipőt is hordtak. De egyébként normálisak voltak. Mivel 1 zenekar minusz volt, ezért jó ráérősen felpakoltunk, szép lassan beálltunk, aztán a 6 fizetőnek elkezdtük nyomni. Érdekes, hogy most szerintem tök jól játszottunk és a kutya se nézett meg, az ez előtti meg szarul sikerült több ember előtt, van ilyen. Utánunk jött a Minus tree, akik helyenként egészen jó témákat toltak, középtempós, posthardcore-os cucc volt, de jól tálalták, csak aztán a többiek mentek volna haza, úgyhogy a koncert közepénél el is mentünk, így a Go back home-ról nem tudok semmit se mondani, videó alapján nem maradtam le semmiről. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr763492348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása