2011.11.27.

2011.12.24. 01:18

Hajdúszoboszló, Rock cafe, Hope to believe, Hanoi, Téveszme, Szükségállapot

Szerencsére összejött egy kocsinyi ember, úgyhogy le tudtam menni erre a koncertre is, először Olivérékhez mentünk, segítettünk cuccot vinni a helyre, ahol most szerintem a kidobók full normálisak voltak. Első volt a Hope to believe, akik az 5 percünk maradt helyett játszottak, akik megbetegedtek és akiket én most a hátsó teremből kivetítőn keresztül néztem. Itt pont olyan hangos volt a zene, hogy lehetett hallani, de azért dumálni is lehetett mellette, úgy tolták, ahogy szokták, faszán, pedig nem az én zeném, de őket szeretem nézni, mert tudom, hogy a hozzáállásuk király. Ez után azt hiszem a Téveszme jött, itt láttam őket először 5-en, nyomtak sokat az újról és elég menő volt az egész, bár kicsit bezavart, hogy Viktornak végig majdhogynem a dob mellett kellett állni, mert nagyon könnyen gerjedt a mikrofon. Itt már volt valami mozgás is, ha jól emlékszem. Játszottak a 3 számos ep-ről is, aminek örültem, mert én azzal ismertem meg őket és talán azt is szeretem a legjobban, mert sok emlék fűz hozzá. Aztán ők is befejezték és jöhetett a Hanoi. Rájuk elég nagy mozgás lett, az emberek folyton elvették a mikrofont Szabókától és párszor sikeresen kitépték a kábelt is a keverőből, aztán odaállt egy kidobó és végig fogta :D. Vicces volt látni, hogy a színpad 2 szélén állt 1-1 ilyen ember de ők is csak vigyorogtak egymásra, gondolom nem sok ilyen buli volt még azon a helyen. Jó volt a zenekar is, de a törzsközönségüket még mindig lecserélném. Végül Szükségállapot, amit egyáltalán nem szeretek, de azért megnéztem, mert még sose láttam, ezért kaptak egy esélyt és volt benne 1-2 jó rész, ami tetszett, de rajtuk már nem mozdultak meg az emberek. Utána hazafele akkora köd volt, hogy alig mentünk, de csak hazaértünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr423492374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása