2011.10.31.

2011.11.05. 10:19

Budapest, Óbudai terem, alldead, Hanoi, Level up, PFA, Brat pack

Én már felmentem pestre délelőtt, mert volt még más teendő, aztán körülbelül 5 óra fele ütköztünk Sándorékkal náluk. Kicsit eldumáltuk az időt, megint megetettek, de most sütivel, aztán elindultunk. Azt hittük elkésünk, mert a hévpótlók szarul jártak és visszamentünk Pestre, de aztán persze nem lett időben kezdés. Mindenkinek köszönés meg ilyenek, aztán lassan már kezdődött a koncert. Első zenekar volt az alldead, akiknek állítólag első bulijuk volt ez. Elsőre tök király volt, mikor ránéztem a zenekar kiállására, azt mondtam magamban, hogy hmm ez lesz a magyar school jerks, aztán meg tök olyannak is tűnt, de lehet nem is olyan egyáltalán. De játszottak tök jó feldolgozásokat és már az első zenekart is tök sokan megnézték, ami tetszett. Másodiknak jött a Hanoi, akiket már én se tudom hányszor láttam, de azért mindig megnézem. Ez is király volt, nyomtak valami új számokat is, amik tetszettek, voltak bennük új témák, amik eddig egy számukban sem és most Olivér tekintete is elég tiszta volt, úgyhogy észre se vettem hogy elrontottak valamit is. Játszották a Misfitstől a Halloweent, alkalomhoz illően. Ezután mi következtünk, az emberek meg kimentek, biztos féltek Sándortól. Amikor elkezdtük, elkezdtek a mikrofonok úgy gerjedni, hogy azokon kívül nem is hallottam semmit, még a lábcint se, pedig általában azt azért mindig hallom, mert Márton azt üti legerősebben. Ennek ellenére, most sokkal jobban nyomtuk, mint Ajkán, de persze hogy ne legyen minden király, a szett közepénél az erősítő, amin játszottam szépen elhalkult és  nem is akart megjavulni, a másik gitárcuccon meg nem volt torzítás sajnos, úgyhogy kb 10 perc tökölés után úgy döntöttünk befejezzük, akkor is ha most ebben a pillanatban megjavulna minden. Aztán kiderült, hogy ez szokásos probléma annál a cuccnál, meg is javította a tulaj kb 1 perc alatt. Jöhetett a PFA, aminek a nagyrészét kint doboltam a térdemen, mert mostanában sokszor láttam és inkább dumáltam azokkal, akiket kevesebbszer. De egyébként jó volt kintről teljesen és végre játszották a PFA-t, amit vagy másfél éve hallottam tőlük utoljára. Aztán készülődtek a hollandok, mindenki bement a terembe, jó sűrűn voltak az emberek mindenhol és el is kezdte a Brat pack. Elég jól nyomták és meglepődtem, hogy mekkora mozgás indult be rá, látszott rajtuk, hogy szerintük is ebben a percben a világ legjobb dolga ott állni és zenélni, bár lehet, csak be voltak tépve, mint az állat, de mindenesetre arcukról öröm sugárzott. Magam is rácsodálkoztam, hogy majdnem minden számukat felismertem, pedig tök keveset hallgattam, ja és gecijól is szóltak, egyedül a gitárok voltak picit halkak, de azt is ki lehetett venni, nem tudom, hogy lőtték be maguknak ilyen királyul. Játszották kb a nagy slágerszámaikat az első lemezről, sőt igazából szerintem arról az albumról keveset nem nyomtak, de ami tuti volt: Sick burn, Hate the neighbours, Spending money, Self pity and ignorance, jó gyorsan ki is fogytam belőlük, mindegy. Aztán vége lett ennek is, időben nézve is tökre rendben volt a koncertjük, bár messze nem a kedvenc bandám, de örülök, hogy megnéztem, utána persze ment az ilyenkor szokásos, Olivér locsolta a bort meg a sört (aztán meg a kocsiban a vállamon aludt hehe). Meg az egyik holland csávó szerint lent még valami bunyó is volt, de lehet szegény annyira forever alone volt, hogy így akart dumálni valakivel. Mi olyan 1 óra fele indultunk haza talán megálltunk kávézni meg ilyenek, lassan is mentünk a benzin miatt, úgyhogy kb 5-kor mentem be a lakásba. Remélem leszek még koncerten a termekben.

 

Még kis plusz, tegnap este voltam Antwar, Noistorm, Hatred solution koncerten, a koncerteken semmi extra nem történt, de volt pár fiatal, akik minden zenekartól megkérdezték, hogy lesz-e brékdáun és még kint a pultnál is erről beszélgettek egymással, úgyhogy gecire kell még a szintipopba is breakdown!!!!!!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr283355293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása