2011.09.09.

2011.09.14. 16:39

 Hands off, Economic crisis, Tango underground + 2, (Nyíregy)háza

Nem olyan sokkal a buli előtt kaptam egy üzenetet, hogy mi lenne ha ide eljönnénk játszani. Gyorsan megkérdeztem a többieket, aztán mondtam, hogy okés. Több szempontból is mérföldkő volt ez nekünk, mert egyrészt utolsó zenekar voltunk, másrészt kaptunk enni, harmadrészt pedig anyagilag is gecijól kijöttünk! Szóval a szervezés tök király volt, rendesek voltak velünk végig. Az odaút elég sima volt, kicsit nehezen találtunk oda a helyre, de egy milfentyű útbaigazított. Tescoztunk meg ettünk aztán betelepedtünk az y2k-ba. Az első zenekar olyan 9 fele kezdett talán, ének nélküli zene volt, nem próbálom a stílusát megmondani, ilyen sztóneres Jimi Hendrixes téma volt, sok wah effektel. Ha ilyesmi zenét hallgatnék, kajak tetszett volna, de így is volt benne 1-2 jó rész. A második zenekar már érdekesebb volt, náluk se volt ének, de ők thrasht nyomtak, viszont néha voltak benne ilyen érdekes részek, ahol tiszta gitár volt és olyan furcsa volt az egész, nem tudom mihez hasonlítani, de összességében ez sem az én zeném volt. Bár a gyors részek elég slayeresek voltak. Ez után volt az Economic crisis, akik helyiek és még sose láttam őket, 1 számot meg lehet tőlük hallgatni, hát az elég káosz és a koncertjük is ilyen volt, de ez nem jelent rosszat. A lassú részeik esküszöm gecire tetszettek, a gyorsak meg nekem úgy tűntek, mintha sokszor csúszkáltak volna, de lehet, hogy nem, csak a hangosítás nem volt a toppon és a pergő eléggé eltűnt. Amúgy 3-an voltak, a gitáros és basszeros felváltva énekelt, 1 percnél hosszabb számuk nemigen volt, de nem is kell, nem nyomtak sokat, szerintem kb 15 perc lehetett, de a gyors zenéknél mindig elvesztem az időérzékem. Ja igen, az első 2 banda az gecisokat nyomott, az első tűrhetőt, kb fél órát, a másodiknak őszintén kicsit vártam a végét már. Na az Economic crisis után következett a Tango underground. Azt hittem őket nézik meg a legtöbben, de nem így volt, majdhogynem fullosan kiürült a terem, csak körbe a falaknál álltak néhányan, meg mi kb 5-en középtájon, meg volt vagy 3-4 ember aki táncolt (vagy próbált). Ez volt az új gitárosuk első koncertje is. Elnyomták a számaikat, de semmi extra nem volt. A végén a Feloldozás című szám mindig király, volt rá nagy junitizés. Na ez után következtünk mi, ilyen beállás meg ilyesmi nem nagyon volt, mindenki pengetett meg ütött kicsit próbának, nyomtunk egy számot, amit jól elbasztunk, aztán elkezdtük nyomni. Nem igazán észleltem a külvilágot, csak arra emlékszem hogy kóti fekszik a színpadon hason és úgy énekel, meg hogy nem hallottam semmit se a többiekből csak a lábcint. Itt most nyomtunk Cromagst meg Bones brigade-t is, mert erősködtem!! Aztán vége lett. Már 1 óra volt, úgyhogy az emberek menni akartak haza, ezért mentünk is. Kb fél 3-ra értem haza.

A Hanoi - Libido wins split pedig jó.

És kifelejtettem, hogy az y2k-ban király zenék is mentek, mint pl Warzone, vagy ST

A bejegyzés trackback címe:

https://wastedshows.blog.hu/api/trackback/id/tr753227298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása